Cewe.dk Anmeldelser

16.271  Fremragende
TrustScore 4,5 ud af 5

4,7

I kategorien Fotoprinttjeneste

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,7

16.271 i alt


Sortér:


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god service

det var fantastisk at få tilbagebetalt hele beløbet på en fotobog efter selvforskyldt skrivefejl, og derefter bestille en ny uden omkostning
dejligt med jeres gratis webinar, som man faktisk får penge for ( i kraft af rabat på bogen)
super godt produkt og flotte billeder
er simpelthen tilfreds med det hele fra jeres side

Dato for oplevelse: 21. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

100% tilfreds 🤩

Vi vil gerne rose CEWE for en fantastisk god oplevelse 🌞 vi havde overset en fejl på et af billederne i foto bogen, vi havde bestilt. Vi fik, i løbet af få dage en ny bog. Som de skriver 100% tilfredshed 👌🤩 5 stjerner.
Vh Inger

Dato for oplevelse: 22. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Inger

Tusind tak for de fem stjerner! Vi er glade for, at I har haft en god oplevelse med at handle ved CEWE, og har fået et produkt som I er 100% tilfreds med :)

Med venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fint resultat

Fint resultat, Hurtigt udført arbejde efter vores basis arbejde. Men, vi brugte mere tid på computeren end til selve fotoarbejdet.
Måtte telefonere, fra udlandet 3 gange for, at få hælp til opsætning og brug af mediet!
Vi er jo også ældre brugere, men selv om vi er gode til hverdags brug, var der alligevel problemer med forståelsen af opsætningen. Hvad med de stakkels meget ældre, der ikke selv, kan klare dette! Men tak for det fine resultat!!

Dato for oplevelse: 18. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej

Tusind tak for de fem stjerner! Dejligt, at I er tilfreds med resultatet. Vi beklager, at I ikke finder programmet brugervenligt. Men man er altid velkommen til at ringe, hvis man oplever problemer undervejs!

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tak!😊

Jeg havde en masse besvær med at uploade et projekt fra fotoprogrammet til CEWE my photo Men med god og tålmodig hjælp er problemet nu løst.

Tak CEWE👍🏼

Dato for oplevelse: 25. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Godt produkt og god kundeservice

Forsendelse af fotobog var desværre beskadiget af Postnord. Jeg sendte en mail til Cewe, og to timer senere havde Cewe sat produktion af min fotobog igang igen. Tak for et godt produkt, og tak for at I prioriterer kundeservice. Kan kun anbefale Cewe.

Dato for oplevelse: 15. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Peer

Vi takker mange gange for de fem stjerner.
Vi er også glade for at høre, du kan mærke at vi prioriterer kundeservice meget højt.
God dag til dig.

Med venlig hilsen
Emma, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Den meget venlige servicering

Den meget venlige servicering, da jeg ikke var god til at
bestille on line. Desuden en hurtig og sagkyndig
information om detaljer i produktions-forløbet.
mvh
Kirsten
22/04/23

Dato for oplevelse: 19. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Kirsten

Tusnd tak for de fem stjerner! Vi er glade for, at du har fået god hjæl af vores kundeservice :)

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Flotte flotte fotobøger

Flotte flotte fotobøger, vi får tilbage fra Cewe, der er altid 100 % service.
Cewe programmet har så mange flotte muligheder.

Dato for oplevelse: 24. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Ena

Mange tak for de fem stjerner.
Vi er meget glade for at høre, du synes du modtager flotte fotobøger fra os med god service.
Ha' en dejlig dag.

Med venlig hilsen
Emma, kundeservice


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Hurtig levering

Hurtig levering. God bruger oplevelse på web design programmet.

En 5 stjerne ville være givet hvis billede kvalitet i bogen var endnu bedre. Men ved reelt ikke om det skyldes opløsning af indsatte billeder eller for standard valgt kvalitet hos jer. Godt gået!

Dato for oplevelse: 16. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Morten

Tak for stjernerne. Dejligt, at du finder det nemt at designre bogen.

Du er altid velkommen til at kontakte os omkring de billeder, du ikke synes er i perfekt kvalitet. Så vurderer vi gerne om vi kan lave det bedre, eller om billederne der er sat ind bare ikke er i høj nok kvalitet.

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God kvalitet og virkelig god…

God kvalitet og virkelig god kundeservice.
Jeg synes fotobøgerne er rigtig gode, god kvalitet til en overkommelig pris. Det laves hurtigt. Men vigtigst: excellent kundeservice. Jeg havde problemer med en fortobog til en konfirmation - der var fejl i den (i lay outet fra fabrikken). Straks fik jeg ok til at få en ny, fra en venlig og imødekommende medarbejder. Det er guld værd!

Dato for oplevelse: 12. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Katja

Tusind tak for de fem stjerner. Skønt, at du er tilfreds med kvaliteten af fotobogen. Det er dejligt at høre, at du synes vores kundeservice er excellent :)

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service ifm. fejlretning

Super service med fejlretning og tilfredshedsgaranti, da fotobogen i første omgang ikke blev helt som forventet. Problemet blev løst, og nu er den lige, som jeg havde ønsket mig. Der er en grund til, at jeg har lavet fotobøger med Cewe de sidste tre år.

Dato for oplevelse: 15. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Katrine

Vi takker mange gange for de fem stjerner.
Det er meget dejligt at høre, du kunne gøre god brug af vores 100% tilfredshedsgaranti, og få det lige som du ville.
Ha' en dejlig dag.

Med venlig hilsen
Emma, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Min 10. fotobog

Det er den 10. fotobog jeg har lavet til mit barnebarn. Hvert år får hun bogen med billeder fra året, på sin fødselsdag.
Og det er en stor glæde for mig at lave den og så er det jo meget nemt med Cewe 😊😊
Foruden bogen til mit barnebarn, laver jeg fotobøger fra alle ferier og andre begivenheder i livet.

Dato for oplevelse: 12. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Birgit

Tusind tak for de fem stjerner! Det glæder os, at du er tilfreds med fotobøger fra os, og bestiller mange af dem. Fantastisk, at du finder glæde ved at lave bøgerne og give dem i gave :)

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Cewe arbejde helt i top. Tak.

Cewes arbejde er helt i top, ligesom den hjælp jeg har fået undervejs. Stor tak.
Det er ikke alle fotos i den bog jeg har fået lavet, der er 100% fine. De er gode for erindringen, men ikke altid i deres kvalitet som fotos. Jeg valgte alligevel at medtage dem - og det har jeg det fint med.
Tak for god support og en flot trykning af bogen.
Venlige hilsner Tove Borg

Dato for oplevelse: 16. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Tove

Tusind tak for de fem stjerner! Det glæder os, at du er tilfreds med vores support og med trykning af fotobogen.

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nemt at anvende deres program til at…

Nemt at anvende deres program til at lave en billedbog, nemt at bestille, med det er ikke billigt at købe en billedbog med 105 sider.

Dato for oplevelse: 18. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Thomoas

Tusind tak for de fem stjerner! Dejligt, at du finder det nemt at bestille gennem vores program :)

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Det hvad Cewe laver foruden ved min…

Det hvad Cewe laver foruden ved min egen indsats giver er flot resultat.
Kunne godt have valgt at købe to eller flere kopier hvis det havde en afsmitning i det antal der bestilles.
Allerede ved kopi nr to må der være en letter arbejdsgang i produktionen.

Dato for oplevelse: 09. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Søren

Mange tak for de fem stjerner.
Når du bestiller flere af samme eksemplar, så skal vi stadig producere hver enkelt bog hver for sig.
Derfor er der ikke nogen lettere arbejdsgang i vores produktion om du bestiller en eller flere af samme bog, da vi stadig har samme omkostning pr bog uanset bogens indhold.
God dag til dig.

Med venlig hilsen
Emma, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg havde en virkelig god oplevelse med…

Jeg havde en virkelig god oplevelse med Cewe, det var super nemt at lave fotobogen og den var hurtig fremme hos os. Dem bruger jeg gerne en anden gang☺️

Dato for oplevelse: 18. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Anette

Tusind tak for de fem stjerner! Dejligt, at du har haft en virkelig god oplevelse med at handle ved CEWE. Vi er glade for, at du gerne vil handle ved os igen.

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Flotte fotobøger og fantastisk service

Flotte fotobøger med gode og klare billeder. Nemt system at arbejde i. Man kan altid ringe pr telefon og få vejledning. Enormt service-minded og dygtigt personale. Bøgene kommer få dage efter bestilling.

Dato for oplevelse: 11. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Heidi

Tusind tak for de fem stjerner! Vi er rigtig glade for at høre, at du er tilfreds med vores kundeservice :) Dejligt, at du er tilfreds med fotobøgerne.

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig ekspedition ved efterlyst fotobog.

Af uvisse årsager nåede første bestilling aldrig frem. Da den bestilte fotobog blev efterlyst, var der ingen tøven fra Cewe's side. En ny bog blev straks sat i produktion og denne gang blev den leveret i løbet af få dage.

Dato for oplevelse: 11. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Gunner

Tusind tak for de fem stjerner! Vi beklager udfordringerne med den første ordre. Det er godt at høre, at du fik god hjælp, så vi hurtigt kunne få rettet op på problemet :)

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De trækker beløbet to gange!!

Jeg bestilte en fotobog, fik den leveret og har betalt de 662 kr som jeg skulle. Men efter 14 dage trækker de beløbet igen! Så jeg har altså nu betalt 662 kr TO gange og har kun bestilt EN bog... Jeg har haft ringet til kundeservice tre gange i denne uge - men de siger det samme: "Der er sket en fejl i betalingssystemet, og der kan måske godt gå noget tid før de får rettet op på fejlene og får tilbagebetalt pengene"..... WHAT - jeg er rystet over den dårlige service. Det er mine penge og jeg burde få dem tilbagebetalt så snart jeg henvender mig og fortæller at de har trukket dem to gange.

Dato for oplevelse: 18. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Line, du har ikke oplyst din mailadresse, så jeg kan ikke kommentere på din konkrete sag. Jeg kan dog bekræfte, at vores betalingsprovider Nexi har opdaget, at de ved en fejl har trukket nogle kunder to gange. De arbejder lige nu på at føre pengene tilbage, men der kan desværre gå lidt tid før pengene er synlige på kundernes konto igen. Vi beklager mange gange, og jeg kan forsikre dig om, at vi presser på så godt vi kan for at få rettet fejlen så hurtigt som muligt.

Med venlig hilsen,
Arne


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Flotte store fotobøger

Jeg laver 2-3 store fotobøger hvert år og har brugt programmet de sidste 16 år. Jeg har altid fået mit produkt i perfekt kvalitet og inden for den lovede tidsramme. Jeg synes, det er fint, at der nu er fast rabat på store ordrer.
Jeg undrer mig dog over, at en bog på 200 sider ville være 1000 kr. dyrere på genanvendte papir end på standard. Det fik mig til at fravælge det genanvendte. Venlig hilsen en tilfreds kunde Bodil

Dato for oplevelse: 09. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Bodil

Tusind tak for de fem stjerner! Vi er glade for, at du har bestilt fotobøger fra os gennem 16 år, og har været godt tilfreds med produkterne.

Jeg forstår godt din frustration over at genbrugspapiret er dyrere end vores standard papirtype. Dette skyldes udbud og efterspørgsmål.

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Flotte fotobøger

Flotte fotobøger, men jeg synes, at processen ved at lave bogen er lidt svær.
Jeg havde fat i kundeservice 2 gange og de var meget hjælpsomme.

Dato for oplevelse: 18. april 2024

Besvarelse fra Cewe.dk

Hej Dorte

Tak for stjernerne! Dejligt, at du er tilfreds med fotobøgerne. Hvis du oplevelser udfordringer med at lave fotobøgerne undervejs er du altid velkommen til at ringe til os, så hjælper vi dig gerne :)

Venlig hilsen
Victoria, kundeservice